niedziela, 21 sierpnia 2011

metamorfoza just417

 Metamorfoza ubioru : Popełniłaś grzech ubierając lalce czarne połyskujące rajtuzy do tak ciemnej cery dollki ;( Wszystko było by okey gdybyś założyła spódnice na bluzkę a nie odwrotnie . Całość oceniam na 4/10 . Po mojej metamorfozie myśle że twoja lalka wygląda obłędnie . Ubrałam jej beżowy podkoszulek na który wciągnęłam spódnicę i czarny pas ;) Całość podkreśliłam boskimi szpilkami oraz czarnym szalem . I jak ?
Metamorfoza makijażu itp : Przyznam ze twoja dolka jest ładna ale coś mi w niej brakuje . Całość oceniam na 7/10 . Po metamorfozie : Zmieniłam fryzurę oraz kolor włosów na jaśniejszy brąz . Na włosach ułożyłam czerwone kwiaty ;) Makijaż jest prawie taki sam ponieważ nie masz prawie w ogóle kosmetyków ( sztuczne pomalowane cieniami oczy  i sztuczne długie rzęsy oraz błyszczyk do ust ) . I jak ci się podoba ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz