piątek, 2 września 2011

metamorfoza kamila_hey

 Metamorfoza makijażu : Lalka nie jest brzydka ale przyznam że nie podoba mi się ten makijaż . Ocena : 4/10 . Po mojej metamorfozie : Zmieniłam fryzurę (też na krótką ) , kolor włosów na jasny blond (*włosy pomalowałam dodatkowo złotymi refleksami ) . Jeśli chodzi o oczy : wymalowałam je czarnym e-linerem oraz mocno brązową kretką . Użyłam dodatkowo białego oraz czarnego cienia ;) Usta pomalowałam na brzoskwiniowy kolor a na sam środeczek nałożyłam błyszczyk . I jak  ? Podoba się ?
Metamorfoza ubioru : Masz śliczną doll ale moim zdaniem przesadziłaś z czerwienią . Ocena : 6/10 . Po mojej metamorfozie : Lalce ubrałam białą mini sukienkę , na krórą wpięłam czarny pas ( a z koli na pasek białą różę) / Dodatkowo ubrałam czarne szpilki , złote bransoletki i torebkę HB . I jak wynik końcowy ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz