niedziela, 17 lipca 2011

metamorfoza DejziJustyna


Ubiór : Lalka wygląda świetnie jak na NSS ;) Po mojej metamorfozie chyba też jest nieźle ;) Ubrałam jej beżową tunikę na którą do pasa nałożyłam spódnicę z tej samej firmy ;) Całość zrzyłam czarnym paskiem Makijaż : Prawdę mówiąc na początku niezbyt  mi się podoba . Nie pasuje mi kolor szminki oraz źle nałożone sztuczne rzęsy . Po metamorfozie : Zciągłam te sztuczne rzęsiory  oraz piepszyka . Usta niestety zostawiłam bo nie pasował mi ich naturalny kolor ;) Oczy dopasowałam lekko e-linerem ale tak że nie ma kresek na początku i końcu oka ;) rzęsy podkreśliłam tuszem ;) Na włosy założyłam czerwoną opaskę na którą "wpiełam" ten cudny kwiat ;) Podoba się ? oraz koralami tego samego odcienia ;) Co do butów to wybrałam te szarne czółenka ;)

1 komentarz: