piątek, 8 lipca 2011

metamorfoza Estera8


Metamorfoza ubioru : lalka już przed samą metamorfozą wygląda świetnie ;)Sama nie wiedziałam co zmienić ;) A więc tak : Użyłam granatowej sukienki na którą nałożyłam bluzkę tego samego fasonu ;) Następnie ubrałam bordowe futerko by dopasować całość ;) No i zostały buty ;)  Dobrałam te które lekko kolorem przypominały futro . I jak ? podoba się ?  Metamorfoza twarzy i makijażu : Masz cudne włosy ;) Więc w metamorfozie także z nich skorzystałam . Co zmieniłam : kolor włosów na czarne ;) Wydaje misię że bardziej podkreśla lalkę i nie trzeba bać się o sztuczne rzęsy ;D Na włosy nałożyłam także różowe pasemka oraz ciemne okulary ;) Usta zmieniłam na czerwone , a oczy podkreśliłam  sztucznymi rzęsami ;) Powiekę pomalowałam na trzy kolory : 1)biały 2)liliowy ( jasny fiolet ) 3) ciemny fiolet . I jak się podoba //?//

1 komentarz: