piątek, 8 lipca 2011

Metamorfoza kamila78godek


Metamorfoza ubioru : Nawet jest fajnie tylko że dodałaś za dużo odcieni różu ;/ .  Po mojej metamorfozie jest trochę jego mniej ;) Ubrałam ci pastelowo różową sukienkę , na którą zarzuciłam szary sweterek ;) Do sukienki także dobrałam pasek , który zamiast w okolicach spodni znalazł się pod biustem lalki ;) Do tego ubrałam jej czarne szpilki by dogonić całą resztę .I jak ? Podoba się ? Metamorfoza twarzy i makijażu : Wszystko jest fajnie itp.  ale ja na twoim miejscu zmieniłabym oczka ;) Ok . Do rzeczy : Zmieniłam lalce usta na bardziej poważne , by pasowały do kreacji którą stworzyłam ( w metamorfozie ubioru ) . Pomalowałam je czerwoną szminką i tylko na środeczku odrobiną błyszczyku ;) Oczy zaś zamalowałam czarną kredką by je podkreślić . Górną powiekę oka pomalowałam lekko świecącym białym cieniem ;) Z dodatków wybrałam mega długie sztuczne rzęsy które założyłam tak że zdają się być "naturalne" oraz malutkie białe kolczyki .Aha ! I jeszcze jedno . w rameczce obok dodałm lalce do tego samego makijażu okulary by wygląd nadał bardziej drapieżny charakter .  Co ty na to ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz