wtorek, 19 lipca 2011

metamorfoza StarDesigner001

Ubiór na 1 zdjęciu : Zmieniłaś się zaraz po tym jak zrobiłam to zdjęcie ;p więc zrobiłam 2 stylizacje .. ale to zaraz . Ubiór nawet mi się spodobał nielicząc tych żarzących się kolorów ;) Po metamorfozie ; Wybrałam stylizację na czarno ... czarna tunika , czarne wzorkowate leginsy , czarna kamizelka i oczywiście czarne botki na malutkim obcasie ;) podoba się ? 

 Ubiór na 2 zdjęciu : Tuż po gtwojej przemianie : Ubiór jest bardzo ładny ;) tylko coś mi w nim nie pasuje ...Moja stylizacja : Wybrałam tę bardziej elegancką stylizację , czyli ... króciutką  liliową , obcisłą bluzeczkę po pempek oraz troszkę ciemniejszą spódnicę . Całość dopasowałam czarnym "żakietem" oraz jasno fioletowymi bucikami ;)
Twarz i makijaż : wystko byłoby ok , gdyby nie cienie " na brwiach " . Po mojej stylizacji : Nałożyłam ci fioletowy cień NIE WYSOKO ! ( by pasował do mojej eleganckiej stylizacji ) , który naprzemienniłam z czarnym . Na usta nałożyłam blado różową szminkę oraz błyszczyk z Luxe . Zmieniłam kolor włosów ponieważ ty masz czarne a po mojej stylizacji są b.ciemno brązowe , a na koniuszku kucyka są niebieskie pasemka . I jak wrażenie ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz