sobota, 16 lipca 2011

metamorfoza ZuziaRockGirl


Makijaż : Na początku było nawet fajnie ale jakoś nie przypadła mi do gustu fryzura . Po metamorfozie wydaje mi się że wyglądasz lepiej . Włosy zmieniłam na te za 2000 sp (kolor zostawiłam) . Oczy wymalowałam e-linerem oraz czarną kredką . Powieki od środka na : biały , ciałowy i fioletowy . Usta musnęłam różową szminką , a dodatkowo na oczy nałożyłam sztuczne rzęsy . Co do biżuterii to na głowę dollki nałożyłam czerwone kwiaty a na uszy mini białe kolczyki . Mnie efekt się podoba a wam ? Ubiór : Na początku jest naprawdę fajnie . Po metamorfozie wydaje mi się że twoja doll wygląda wyśmienicie !!! Ubrałam czarną bluzkę na którą ubrałam szary sweterek . Spodnie ubrałam te szarobure ale są bardzo ładne . Do tego sportowe buty i okulary . Podoba się efekt ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz