czwartek, 7 lipca 2011

metamorfoza missavril4321

UBIÓR : Na początku jest b.fajnie ;) Jednak moim zdaniem zbyt mało dodatków itp. Po prawej str. jak widać ubrałam krótką dżinsową sukienkę i czarne obcisłe rurki ;) Zostawiłam te świecące buty ponieważ pasują one do całego kompletu ;) Zarzuciłam jeszcze sweterek ;) ot tak ;) podoba się ? TWARZ : Na początku jest nieźle . Tragiczne są jednak usta . Po metamorfozie jest chyba ok . Zmieniłam kolor włosów na ciemny fiolet ( masz w farbach ) i zrobiłam mało tu widoczne czarne pasemka . Co do oczu to nałożyłam na górnej powiece oka czarną kredkę a na dole tylko eliner . Następnie dałam trochę białego  i niebieskiego cienia żeby pasował do stroju który przygotowałam ;) Coś w mojej stylizacji brakowało dodatków więc użyłam  tych twoich ślicznych kolczyków . Aha , zmieniłam także kształt i kolor ust ;) I jak ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz